DDPS

„Nie możesz zatrzymać żadnego dnia, ale możesz go nie stracić.”

Wydarzenia, informacje, komunikaty

„Coroczny wypad za miasto podopiecznych DDPS-ów”

Opublikowano: 21.06.2017

Zawsze cieszymy się czerwcową porą, bo to czas naszego stowarzyszeniowego wypadu - wycieczki.

W tym roku obraliśmy inny kierunek eskapady - w stosunku do kilku poprzednich wyjazdów. Tym razem na tapecie: Jura Krakowsko-Częstochowska i dwa zamki do "zaliczenia". Zaczęliśmy zwiedzanie od Bobolic, gdzie zastaliśmy ślicznie odrestaurowany obiekt. Poznaliśmy fakty i tajemnice zamku - dzięki profesjonalnej obsłudze tutejszego przewodnika. Sale, komnaty, krużganki wywarły na nas spore wrażenie. Po piętnastominutowym spacerze dotarliśmy do drugiego obiektu historycznego - zamku w Mirowie. Jest on obecnie, w stadium rekonstrukcji, a wyznaczony cel obecnego właściciela to podobny efekt wizualny jak w Bobolicach. Po emocjach historycznej przygody skosztowaliśmy smaczny obiad. Ostatnim etapem naszej podróży było popołudniowe biwakowanie w Mirowie na zielonej trawce, przy tanecznej muzyce i konsumpcji pieczonych kiełbasek. Pogoda była nieskazitelnie piękna, a i wrażenia po wycieczce - wyborne. Wszyscy jesteśmy zdania, że warto wracać w przyszłości w te strony.

[kliknij zdjęcie, aby zobaczyć więcej]